Calitatea activitatilor de management si de consultanta ale AgroTransilvania Cluster au fost certificate SR EN ISO 9001:2008

In cadrul demersului continuu al AgroTransilvania Cluster de imbunatatire a calitatii activitatii de management si a serviciilor de consultanta oferite membilor sai si mediului de afaceri, o etapa esentiala o constituie certificarea conform standardului de calitate ISO 9001:2008. Standardul SR EN ISO 9001:2008 stabileste cerintele pentru sistemul de management al unei organizatii care doreste sa isi demonstreze abilitatea de a furniza constant un produs sau serviciu atat conform cerintelor clientilor, cat si prevederilor legale si care vizeaza cresterea satisfactiei clienţilor – prin aplicarea efectiva a sistemului, inclusiv a imbunatatirii continue a proceselor.

 

Pe parcursul anului 2015, entitatea de management a AgroTransilvania Cluster a benefiat de consultanta in proiectarea si implementarea  sistemelor de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 din partea SC Edbal Consult SRL. In urma acestei colaborari au fost fundamantele toate etapele necesare implementarii standardului de calitate, conform auditului intern pentru sistemele de management.

La inceputul lunii septembrie 2015, conform planului auditului de certificare al AgroTransilvania Cluster, s-a derulat auditul de certificare care a avut drept drept scop evaluarea implementării şi funcţionarea sistemului de management existent de catre United Registrar of Systems Ltd., organism independent de certificare, cu sediul în Marea Britanie si birouri in 31 de tari. URS este acreditată de catre UKAS (United Kingdom Accreditation Service) pentru certificări în conformitate cu standardele ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000/HACCP, ISO 27001 si OHSAS 18001.

 

In urma auditului de certificare, auditorii externi au apreciat pozitiv calitatea activitatii de management si de consultanta a AgroTransilvania Cluster, ambele activitati fiind certificate conform standarului managementului calitatii SR EN ISO 9001:2008. Odata cu certificarea, AgroTransilvania Cluster isi imbunatateste promisiune de valoare atat pentru membrii sai cat si pentru parteneri, prin: cresterea increderii clientilor si a furnizorilor in serviciile si produsele oferite; imbunatatirea proceselor, eficienta; reducerea semnificativa a costurilor; cresterea competitivitatii, menținerea pozitiei pe piata si cucerirea a noi nise de piata; cresterea gradului de satisfactie a clientilor; beneficii privind imaginea firmei, asociata cu profesionalism si standarde inalte.

Standardul SR EN ISO 9001:2008 a fost implementat de peste un milion de companii si organizatii, in peste 170 de tari din intreaga lume, potrivit informatiilor furnizate de organizatia internationala de stadardizare (ISO).



Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.