Luna Solai, o poveste gustoasă de succes

Producătorul uleiurilor comercializate sub brandul Luna Solai este unul dintre cei peste 40 de membri ai AgroTransilvania Cluster. Prezentăm, în continuare, povestea de succes a acestei afaceri de familie din domeniul agro.

Luna Solai este un brand de uleiuri presate la rece, care a pornit dintr-un mic sat din inima Transilvaniei, numit Luna, de unde şi denumirea brandului. Povestea producătorului acestor uleiuri a început în 1998. Atelierul familiei Tulai din Luna, judeţul Cluj, producea ulei presat la rece mai mult ca un serviciu pentru agricultorii din zonă. Oamenii veneau cu sămânţa de floarea soarelui şi plecau acasă cu uleiul. În toamna anului 2011, Felicia Tulai a decis să renunţe la locul de muncă pe care îl avea la Bucureşti, în cadrul unei multinaţionale, pentru a se întoarce acasă ca să se ocupe de afacerea de familie.

Primul an a însemnat lansarea site-ului şi promovarea afacerii. Au urmat apoi lansări noi de produse: ulei de nucă şi ulei de rapiţă, participări la târguri internaţionale şi promovarea numelui. Luna Solai a început in 2012 de la un singur produs, uleiul din seminţe de floarea soarelui obţinut prin presare la rece şi a ajuns în 2015 cu un numar de 6 tipuri de seminţe şi 9 uleiuri (floarea soarelui, in, dovleac, nucă, rapiţă, cânepă şi cele aromatizate cu piper, cimbru, busuioc).

Mica afacere de familie a crescut în valoare an de an, atingând în 2014 nivelul de aproape 50.000 de euro, dublu faţă de anul anterior, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. Una dintre cele mai importante distincţii a venit pe 30 noiembrie 2014, când afacerea Luna Solai a primit statutul de furnizor al Casei Regale din România.

”Membrii Familiei Regale a Romaniei, au dovedit de multe ori că apreciază şi promovează produsele locale, autohtone. A fi Furnizor al Casei Regale a României înseamnă o importantă recunoastere a calităţii deosebite de care uleiurile presate la rece Luna Solai beneficiază din partea Familiei Regale a României. Calitatea de furnizor este conferită persoanelor sau companiilor comerciale care au asigurat livrarea de bunuri sau servicii către Casa Regală, timp de cel puţin un an, se acordă pe o perioadă de 3 ani cu posibilitatea de prelungire”, a explicat Felicia Tulai, brand-managerul Luna Solai.

În prezent, Luna Solai furnizează Casei Regale toată gama de produse, respectiv uleiul de floarea soarelui, in, dovleac, cânepă, rapiţă, nucă şi cele cu mirodenii.

Felicia Tulai are însă planuri mari pentru Luna Solai. Pe lângă vânzările tradiţionale, prin intermediul propriului magazin online, magazinele cu profil naturist partenere, băcănii sau târgurile de profil din ţară şi străinătate, brand-managerul Luna Solai poartă discuţii şi cu alte nume mari din România şi din Europa pentru alte contracte de furnizare. Totodată, ea intenţionează să investească într-o nouă linie de producţie. Ultima distincţie primită este acordarea a două stele de aur Michelin, din partea Institutului de Calitate și Gust de la Bruxelles. Citiţi mai multe despre această distincţie AICI.



Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.